mår piss

Hej :')

Just nu sitter jag hemma i världens kallaste hus och mår pisss.
Jag vet inte vad som har hänt men jag orkar inte bo hoss mamma och pappa längre.
förstå själv hur det skulle kännas att alltid må piss när man är hemma aldrig kunna va vän men sin mamma och pappa.   
Usch hatar det jag har inte varit glad en hel dag på en hel vecka.  
Varje dag bara längtar man på att få gå upp och åka till skolan för att komma så längt hemifrån som möjligt :'(
Och så fort man kommer hem ifrån en kompis så mår man lika dåligt igen!  ORKAR Bara inte
Jag har inte loggat in på bloggen heller för ´jag har dels inget roligt att skriva och isf skulle jag bara skriva   va man gjort me kompisarna.

Men idag efter skolan när mamma hämtade mej, så fattade inte vf jag bråkat hela tiden me världens bästa mamma <3<3
Nu skulle jag bara vilja sätta mig på närmsta buss och åka till dig.
men så fort man kommer hem till pappa så börjar det igen.

Förlåt

Hoppas ni får en bra fredag :)

Kommentarer
Postat av: anna

:'(<3

2010-01-17 @ 18:47:36
Postat av: jenny

älsklings becca, en fin person som du ska va gla och skratta varje da, det är vad du är värld, ett bra liv. finns alltid för dig, och prata bara ut om det är ngt. älskar dig(L)

2010-01-24 @ 15:02:12
URL: http://jennythelander.blogg.se/
Postat av: jag

sv: tack jenny finns för dej me ska du vet. älskar dej me min jenny <3

2010-01-24 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0