Hjälp en jordbävning :S 27/2

Hej hej :)
Just nu är det en väldigt trött becca som sitter och skriver.
Jag kom hem igår halv ett och kollade på film helt ensam med världens största godispåse haha :D
Ja tror ja somna halv 3 typ.
Sen vaknade jag av att jag råkat somna till filmen så den va på. då fick ja stänga av den och fatta att det var jobbigt att ta sig upp ur världens goaste säng klockan 5 på morgonen en lördag. FY
Men jag lyckades som tur va somna om. sen klockan sju så känndes det som det blev jordbävning men jag trodde att jag bara inbillade mig.
men två minuter senare kom det igen och då var jag säker på att jag inte inbillade mej. :)
Jag trodde typ det var ngt slags efterskalv.
jag sprang upp ur sängen och kollade ut då hadde allt snö på taket åkt ner.
men inte bara snön utan hela räcket på balkongen hade också åkt me. så nu har vi inget altanräcke kvar.
Fy f*n va trött ja blir på vårat hus det är inte bra på ngt sett. bara massa fel. och just nu ser det ut som vi håller på att riva det.
hahah

Efter det åkte ja till stan en sväng. fast det var ju inte så speciellt smart efter som det var typ 1 miljon som hadde tänkt samma tanke. så det blev inte så mkt köpt.
Bara ett par byxor och en tröja :)
Ikväll skulle jag vart me manda men det blev inte riktigt så så ja tror det blir melo. och tacos mmmm.
Imon är det match jippie :)

Före ``jordbävingen´´


Efter ``jordbäningen´´
<-- det posetiva är att det inte är mkt snö på taket hahah :)


Kan ju lägga ut en bild på en ``lite´´ istapp som hänge på huset. fast på bilden är den halv :)


Hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0