Snart jul hahah

Halloj Halloj <3

Kom hem från skolan för två timmar sen sitter och pluggar spanska just nu det bokstavligen SUGER!
Har värsta stora provet imon, måste tyvärr hoppa över träningen ikväll :(
Men men har match på onsdag i växsjö, kommer hem klockan halv tolv asså 23.30 och åker halv sju (18.30)
Just nu gör jag inte så mkt försöker öva på spanska som ni redan vet men som ni kanske också vet så är det inte svår att sätta andra saker framför spanskan t.ex. blogga hahaah :D 
Längtar tills på onsdag när min dösöta kusin kommer (massor av bilder kommer då ;D ) 
Men vem väntar inte till jul?? satt och gjorde en önska lista innan.
alla kompisar som jag ska byta julklappar me kommer få det dyrt! haah ;)   skojja bara klart att inte ni ska köpa allt detta det blir mamms och papps uppgift!
Föresten det är bara 17 dagar till jul <3 
Men nu måste jag nog ``öva´´ vidare :)





Min ``lilla önskelista´´ jag kräver allt ;P skojja





Målade naglarna också undertiden jag ``övade´´! :D
Det va inte meningen att naglarna skulle bli snygg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0