Förlåt förlåt ;)

Nu har jag inte bloggat på hundra år men snacka om att jag har haft mkt att gör :s
Nu ska jag äntligen börja blogga lite på allvar här va!!
Men vem orkar sitta framför datorna hela dagen när det äntligen är lov??
orkar inte dra alla ursäkter till vf jag inte har blogga på länge!

Just nu gör jag inte så mkt, men jag saknar dej anna så grymt mkt trodde inte att jag skulle sakna dej så här mkt! måst få träffa dej snart <3

idag slutade vi 11 så gött!! äntligen jullov fast ska jag va helt ärlig så kommer jag sakna vissa :S
Usch va hemskat det va att danska jul dansen idag. jag gjorde fel hela tiden. '

 
På fotot: emelie <3  Foto: Jag ;P


På fotot: Frida <3      Foto: Jag :)




Längtar till sommare <3 Då blir det smögen   Foto: Jag :D



Kommentarer
Postat av: anna

:)<33333333.

juldansen va en mardrömm! -.-

pusssss.

2009-12-22 @ 23:51:51
URL: http://annabornholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0