:D

Idag har jag haft mitt spanska prov som jag gick och oroade mig över hela dagen igår! XD
Jag hoppas att det gick bra det känndes iaf så! C:
Sen hade vi hkk och såklart hamnade jag med ``favoriten´´ Erik NOT!!
Jajaj det blev ju gott :P
jag slutade fem i halv två idag och min buss gick kvart över ett och kvart över två det var bara att vänta i HUndra år för mej. men som tur är har man ju kompisar i andra klasser som slutar kvart över tre idag hahha
Dom hadde hål timma så min kompis kom underhöll mej!! :D
Längar tills man flyttar då slipper man vänta i hundra år på bussen!
Nu ska jag bara ta det lungt och gör ingenting ;)!!
Skriver mer sen!!  Kram <3


Mina och eriks mmmmuffins:)


Fanny i sitt kök :)  (L)


Lilla Fritsjofs :) <3


Kommentarer
Postat av: anna

becca, du har inte skrivit nåt inlägg idag! :O aa juste, du har matchen idag ja ;) svara på min blogg? :)

2009-12-09 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0