Äntligen va?, hahah skoja!!

Nu har jag inte bloggat på länge har haft fullt upp me julafton och allt (vilken bra ursäkt va :P )
usch har typ suttit vid datan hela dagen ( känns ju sådär om jag får säga va jag tycker ;) )

Har panik !!

Dagarna som kommer nu har jag verkligen ingen ordninga på har tex lovat min låtsas mamma att jag skulle sitta barnvakt åt halvsyskonen  samtidigt som jag har lovat mamma att åka till stan och kolla på kameror ( båda sakerna är samma tid)  Sen har jag lova massa meer saker så om jag inte har någon kolla på! snacka om att vara full bokad resten av veckan ( av tråkiga saker) fast på nyår blir det ju kul me dej Hanna.


sovit me Anna och Lollo inatt eller om säger natt! hah :D va kul vi hadde anna!
Lollo sovde typ bara hela tiden :)  <3<3


Kommentarer
Postat av: anna

sv: joho du! när jag kolla på mobilen idag när jag hade laddat den, så hade t.ex robin ringt vid 4 när vi sov xD



<3 ja för min del kan vi va :)

2009-12-27 @ 20:30:02
URL: http://annabornholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0